Merhaba

Uzun zamandır blog yazma ihtiyacı hissetmekteydim. Fakat bir türlü gerekli zaman ve cesareti kendimde bulamadığım için hep erteleyip durdum.
Bu blog’da teknoloji, sinema ağırlıklı yazılar yazmayı düşünüyorum. Yeri geldiğinde bilgi sahibi olduğum başka konulara da değinmek istiyorum.
Teknoloji konusunda kuru kuru haberler veya ürün incelemesinden çok gelişmeleri yorumlayıp, hayatımıza etkilerini irdeleyip, sektörün ne yöne gittigi konusunda tahminler yürüten yazılar yazmayı düşünüyorum. Sinema konusunda malasef çok donanımlı ve bilgili olduğumu düşünmüyorum. Sıradan bir izleyicinin kaleminden izlediğim filmlerini kritiğini yapmayı planlıyorum.
Evet şimdilik bu kadar. En kısa zamanda ilk blog yazımla görüşmek üzere…

Bir Cevap Yazın

