Denzel Washington ile tatil

denzel-washington-spain-getty-600

Altmışıncı yaş gününe yaklaşan Denzel Washington yoğun film sezonu sonrasında tatil için ülkemizin nezih tatil yerlerinden biri olan Mühye köyüne gelmeye karar verir. Her ne kadar büyük bir holywood yıldızının böyle bir köye gelmesi abes kaçsa da, burası aynı zamanda Denzel’in en yakın arkadaşlarından biri olan Erdem’in köyüydü. Ben de Erdem ile arkadaşlığımdan faydalanarak kendimi zorla davet ettirdim. Yol gayet sıkıcıydı, köyün nerde olduğunu bilmiyorum ama rahat bir 10 saat geçti. Otogara geldiğimde Erdem beni kırmızı Vosvosuyla bekliyordu. Yanında da bizim Denzel. Hemen tanışıp tokalaştım. Abi filmlerinin hastasıyım, çok başarılı projeler seçiyorsunuz, bunca yıldır çizginizden hiç sapmadınız dedim. Tabi alışık olduğu için güldü geçti. Üzerinde bir tane Mavi jeans ve yeşil beyaz çizgili bir tshirt vardı. Oradan kalktık Erdem bizi kebapçıya götürdü. Mühye köyünün özel ateşte mühyeli kebabını yedik. Ardından da bir maraş dondurması. Denzel çok beğendi Mühye’yi ve yemeklerini. Ülkemizin başka yerlerini de zaman buldukça gezmeyi düşündüğünü söyledi. Mühye kalesine çıkıp köyden güneşin batışına seyrettik. Denzel bize yeni projelerini anlattı. Avusturalya’da bir çiftlik çocuğu var koalası ile ilgili bir film yapmayı düşündüğünü söyledi. Filmdeki büyük tapımcılardan biriymiş.Yönetmenliğini Baz Luhrmann yapacakmış. İstersen sizlere de ufak tefek roller verebiliriz dedi. Sevinçten havalara uçmuştum. En sevdiğim oyunculardan biri bana bir filmde oynamayı teklif ediyordu, üsteklik avusturalyayı gezip görme fırsatım olacaktı. Tam Denzel’a sarılacakken uyandım. Bütün hepsi bir rüyaymış meğerse. Biraz düşündüm, bu kadar alakasız saçma şey ancak rüyada bir arada olabilirdi herhalde.

Bir Cevap Yazın

